نکاتی برای افزایش ورودی گوگل در محتوا

نکاتی برای افزایش ورودی گوگل در محتوا
بازاریابی محتوا یکی از موثرترین و پرکاربردترین روش های بازاریابی برای مشاغل در هر شکل و اندازه است. با این حال برای به دست آوردن نتایج کافی باید به درستی انجام شود، و این کار آسانی نیست. به همین دلیل است که با تجربه ترین بازاریاب ها رازها و تکنیک های زیادی برای ارائه محتوای با کیفیت می دانند.با توجه به این واقعیت که بسیاری از ما تمام دانش آنها را نداریم، باید راه های جایگزینی برای ایجاد محتوای جذاب پیدا کنیم. یکی از بهترین راهها استفاده از ابزاری به نام Google Trends است که به شما امکان میدهد موضوعاتی را که در هر زمان پرطرفدار هستند کشف کنید.
شما به سادگی این کار را با ردیابی تعداد جستجوهای موجود در یک موضوع خاص انجام می دهید.اما این تازه آغاز راه است، راه های زیادی وجود دارد که می توانید از Google Trends برای ایجاد محتوای بهتر استفاده کنید. می توانید موضوعات مرتبطی را پیدا کنید که در حال ترند هستند. یکی از بزرگترین مشکلات این است که موضوعات جدیدی برای محتوای خود ارائه دهید که مخاطبان هدف شما را درگیر کند. با Google Trends، میتوانید با استفاده از نمودارهای بصری برای ارائه آن ها و مقایسه عبارات مشابه، مشاهده اطلاعات بر اساس علاقه در یک منطقه یا برجسته کردن جستارهای مرتبط، به بافت و مفهوم داده بدهید.
یافتن موضوعات مرتبط برای نوشتن می تواند به شما کمک کند تا ترافیک بیشتری را از طریق محتوای خود دریافت کنید. به سادگی به داشبورد بروید و فروشگاه هایی را پیدا کنید که در حال حاضر پرطرفدار هستند. از فیلترها برای پیدا کردن دسته مناسبی که برای مخاطب هدف شما جالب و مرتبط است استفاده کنید.هنگام انتخاب موضوع مطمئن شوید عوامل مربوط به کسب و کار شما در آن ایجاد شده باشد و حتما باید شما دانش نوشتن در مورد آن موضوع را داشته باشید تا محتوا برای مخاطب هدف شما ارتباط داشته باشد.
از Google Correlate استفاده کنید این ویژگی به کشف موضوعاتی که افراد به آنها علاقه دارند کمک می کند، و این می تواند به شما در تعیین آنچه برای نوشتن نیاز دارید یا پیدا کردن موضوعات جدید مرتبط با موضوعات مورد علاقه مردم کمک کند. Google Correlate به شما این امکان را میدهد که ارتباط بین گرایشهای جستجوی مختلف یا هر نقطه دادهای را که میخواهید درباره آن بنویسید، پیدا کنید. این تنها ابزاری است که می تواند چنین اقداماتی را با استفاده از داده های جستجو انجام دهد، اما بسیاری از مردم حتی در مورد آن اطلاعی ندارند.شما به سادگی یک عبارت را در Google Correlate وارد کنید و عبارات جستجوی دیگری را دریافت کنید که با آن یکی مرتبط است. برای مثال اگر برنامه نویسی را تایپ کنید، این نتایج را دریافت خواهید کرد.با استفاده از این اصطلاحات جدید، میتوانید ایدههای مختلف موضوعات محتوای جدید را دریافت کنید که پتانسیل بالایی دارند و در عین حال به مخاطبان هدف شما مرتبط هستند.
تحقیق در مورد کلمات کلیدی بهتر انجام دهید،جدا از این واقعیت که محتوای شما باید خلاقانه باشد و تجربه ای عالی در اختیار خوانندگان قرار دهد، همچنین باید بهینه سازی فنی خوب سئو را برای بهبود بهینه سازی وب سایت شما داشته باشد. وقتی به بالای داشبورد در Google Trends نگاه میکنید، دکمه کاوش را خواهید دید.در اینجا میتوانید عبارتهای جستجوی مختلف را تایپ کنید تا بدانید کدام یک بیشتر جستجو شدهاند. وقتی عباراتی را که به آنها علاقه دارید پیدا کردید، آنها را مقایسه کنید و ببینید چه چیزی بیشترین جستجو را دارد. اینها مواردی هستند که باید از آنها استفاده کنید و دلیل آن در اینجا آمده است
اگر از کلمات کلیدی که بیشتر جستجو می شوند استفاده کنید، شانس کشف محتوای خود را افزایش خواهید داد. به سادگی محتوای خود را برای کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را داشته اند بهینه کنید و مطمئن شوید که آنها با آن قطعه از محتوا مرتبط هستند.این اصطلاح احتمالاً در مکالمات معمولی بیشتر استفاده می شود. مردم دوست دارند عباراتی را که در زبان مشترک استفاده می کنند جستجو کنند و به دنبال کلمات کلیدی نباشند، بنابراین اگر محتوای شما به زبان خوانندگان صحبت کند، تأثیر بیشتری خواهید داشت.سعی کنید از این کلمات کلیدی رایجی که اغلب جستجو می شوند استفاده کنید و می توانید سئوی خود را بهبود ببخشید.
با این حال درک این نکته مهم است که کلمات کلیدی که بیشتر جستجو می شوند احتمالاً توسط سایر مشاغل نیز استفاده می شوند و شما باید با آنها رقابت کنید.با استفاده از این ویژگی می توانید کلمات کلیدی دیگری را که از قلم انداخته اید بیابید و ایده های مختلف را در ذهن خود بنویسید. میتوانید کلمات کلیدی را که در نظر نگرفتهاید کشف کنید، محتوای تازهای را بر اساس موضوعات محبوبی که در حال افزایش هستند ایجاد کنید، و محتوای مرتبطی ایجاد کنید که برای خوانندگان ارزش ارائه میکند.
از آن برای ایجاد یک تقویم محتوای معنادار استفاده کنید ایجاد یک تقویم برای انتشار در بازاریابی محتوا بسیار مهم است. شما باید برای پست های خود برنامه ریزی کنید و محتوای مناسب را در زمان مناسب منتشر کنید تا حداکثر تأثیر را داشته باشید. چیزی که در مورد Google Trends شگفتانگیز است این است که دادههایی دارد که میتواند به شما بگوید چه نوع پستهایی بیشترین علاقه را در اطراف خود دارند.به عنوان مثال اگر در مورد تناسب اندام می نویسید، می توانید دریابید که چه زمانی بهتر است این نوع محتوا را منتشر کنید.
با تکیه بر Google Trends میتوانید بهترین لحظات را برای انتشار چیزی به راحتی تعیین کنید. این یک ویژگی بسیار مفید است که می تواند به تقویت استراتژی بازاریابی محتوا تا حد زیادی کمک کند.کار زیادی برای تحقیق و ایجاد محتوای مناسب که نتایج خوبی به همراه دارد، انجام میشود، با انتشار پستها وقتی کسی در اطراف نیست که آنها را بخواند همه چیز را دور نریزید. کلمات کلیدی خود را در Google Trends وارد کنید تا بتوانید تقویم محتوای خود را ایجاد کنید.
تلاش های برندسازی خود را بهبود بخشید، اول از همه Google Trends به برندها این امکان را می دهد تا درک کنند که در مقایسه با رقبایشان چگونه درک می شوند. با استفاده از این اطلاعات، می توانید تصمیمات بهتری در مورد اینکه در چه زمینه هایی باید بیشتر تلاش کنید تا تأثیر برند خود را بهبود بخشید، بگیرید.فقط باید کشور، دوره جستجوها، نوع صنعت را وارد کنید و جستجوهای وب را انتخاب کنید تا بفهمید کدام مارک ها بیشترین جستجو را در این صنعت دارند، به همین سادگی.این ممکن است برای مارک های بزرگتر بهتر عمل کند، اما برندهای کوچکتر نیز می توانند با انتخاب منطقه محلی خود از این ویژگی استفاده کنند.
از آنجایی که Google Trends به شما امکان می دهد به داده های زمان واقعی بسیاری از جستجوها دسترسی داشته باشید، می توانید از رویدادهای بزرگی که به نوعی با کسب و کار شما مرتبط هستند، استفاده کنید. در طول رویدادهای بزرگ جستجوهای مربوط به آن رویداد منفجر می شود و می توانید کلمات کلیدی مرتبط با محتوای خود را پیدا کنید و به دنبال ایجاد محتوا برای آنها باشید و فوراً محتوای خود را تقویت کنید.
همچنین مقاله های سئو محتوایی و ابزار های سئو برایتان مفید خواهند بود که در پاور سئو توصیه می شود مطالعه فرمایید…
دیدگاهتان را بنویسید